vrijdag 16 september 2011

Weet niks...

Heehee lieve wereld,

Normaal heb ik altijd wel iets te vertellen. Nu dus ook, dacht ik op de fiets maar helaas ben ik dat kwijt. Ik zat op de fiets van school naar huis en opeens, "POEF" er schoot me iets te binnen wat ik echt moest vertellen maar helaas heb ik regelmatig dat ik het na een paar seconde weer kwijt ben, in dit geval dus ook. Hartstikke vervelend als je aan het praten bent en dat er iets tussendoor gebeurt en je na die tijd hebt, "wat wou ik ook alweer zeggen?" ff tussen door, ik kijk een programma en ik lach hier in m'n eentje op m'n kamer, gĂȘnant! Ook leuk om te vertellen. Ik heb aardig wat stopwoordjes zo ook van die onzin woordjes die je gebruikt op onzin momenten zoals, als je aan het praten bent en opeens schiet je wat anders te binnen wat je moet vertellen. Meestal zeg ik dan "oja oja wacht" terwijl die persoon niet eens beweegt en nog gewoon luistert zeg je "wacht" XD

Xxx Birte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten