maandag 12 september 2011

Hallo hallo

Lekker weer naar school geweest, jeej! Als je ooit een hond probeert te druppelen hou hem dan goed vast. Maar dan ook echt goed. Voor je het weet zit je onder dat druppel spul. Het begon allemaal toen ik thuis kwam uit school. Bojd was naar de dierenarts geweest en heeft druppels voor teken enzo meegekregen. Hartstikke lijp toch je hond druppelen? Nouw nee, niet echt. Met bojd tussen m'n benen maakte ik de tube los. Met geweld probeerde die bruine beer tussen mijn benen uit te friemelen. En dat lukt, met z'n kont laag over de grond, hoofd omhoog en oren wijd op rende hij de woonkamer door. Na 2 min stond ie weer op z'n pekkie tussen mijn benen. Snel probeerde ik het spul op z'n huid te druppelen. Maar de tube was nog niet helemaal leeg dus ik probeerde hem snel leeg te maken op bojd, maar volgens mij dacht hij, nee sorry ik ben nu wel beschermt nu jij. En hopa alles over m'n broek heen. Auwtsj. Hier nog een leuke foto van bojd die schooiert en 1tje van mijn beste vriendin sophie in de pauze.

Xxx Birte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten