donderdag 15 september 2011

Heb jij dat ook?

Normaal schrijf ik leuke dingetjes over mijn leven. Om de stemmen er een beetje in te houden vertel ik jullie nu dat ik op mijn opa's verjaardag ben en ze hebben het hier over... STROOM! vette discussie over ampère en volt en weet ik veel wat en daar zit ik heel fijn tussen, YES! nu even serieus. Ik weet niet of jullie het hebben maar ik wel. Soms heb ik het gevoel dat ik er alleen voor sta. Dat alles wat ik doe alleen ik kan oplossen. Als je daar over nadenkt is dat ook zo. Jij maakt de keuzes in je leven en jij kan je leven zo laten worden als hoe jij dat wilt als je er maar in gelooft. We hebben allemaal onze dromen en wensen. Als je tegen jezelf zegt dat je het niet kan dan kun je het ook niet zegt iets in je. Zorg er voor dat je de persoon binnenin overtuigt dat jij het kan en dat jij het wilt.

Xxx Birte

1 opmerking: