woensdag 7 september 2011

Noodweer + schade

Heehoi,

Ik heb geprobeerd foto's op m'n blog te krijgen maar helaas lukt dat nog niet vanaf mijn iPod.
Oke nu komt het. Ik weet niet of jullie het gemerkt hebben (ik denk het wel) maar het heeft gisteravond ongelofelijk hard gewaait, en dat heeft bij ons jammer genoeg schade aangericht.
Geloof het of niet maar onze trampoline is helemaal naar de overkant van de weg gevlogen, langs het oude schuurtje die bij ons tegen over staat en die hij half heeft afgehakt zo het mais in!:o
Ik had nog foto's gemaakt van de schade met mijn iPod maar ik krijg ze dus niet op de pc.
Vanochtend rond 7 uur werd ik naar beneden geroepen om mijn ouders te helpen met de trampoline uit het mais te vissen. Een minuut later stond ik in mijn pyjama op m'n sloffen samen met mijn ouders de trampoline uit het mais te halen. Hij heeft aardig wat schade aangericht, de rant en een stuk van het dak heeft hij afgebroken en er zit een vouw in de trampoline. Nou eigenlijk is hij helemaal dubbel.
Nu ligt hij daar eenzaam, alleen en gebroken op het gras af te wachten. (Sorry vriend)

Pfff heftig verhaal:o
Zie hier het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=G-r_i-A8-SY

Xxx Birte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten