zaterdag 10 september 2011

Party machen

Heei lieve mensjes,

Ik ben er weer lekker vroeg bij deze keer. En ik ben ook helemaal niet moe, jeej. Oke klein beetje nog en ja ik lig ook nog in bed. Het bevalt me wel hiero:D. Het hele weekend party machen! Slecht voor me, weet ik;)
Maar toch. Als er een feesie is ben ik erbij hoor! Auwtjs, krijg last van me rug als ik zo lig. Wacht even, even een andere pose in nemen:p volgens mij moet ik niks meer vertellen toch?

Doeidoei

Xxx Birte

P.S. Ik zet er vandaag nog een foto op.

2 opmerkingen:

  1. jaja hele weekend. :p ben wel jaloers :o heel veel plezier!! xxxxxxx sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sophie je bent niet de enige hoor:( ik wil ook feesten stom pff haha als je dinges ziet doe um maar de groeten;p niet dave andere dinges haha xxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen