dinsdag 6 september 2011

Het begin!

Heehee peopletjes,

Het moment van de dag, de maand, het jaar... MIJN EERSTE BERICHTJE OP M'N BLOG!:o
Jaja mijn aller eerste berichtje.
Ik vertel jullie vanalles over mij en mijn leven.
Ik stel me even voor, komt ie:
Naam: Birte
Leeftijd: 2011 XD grapjee, kijk maar, als je de woorden uitelkaar haalt heb je leef-tijd dus de tijd waar je in leeft, haha oke nu weer verder. 19-03-1996.
Hobby's: Ik rij paard maar niet veel meer de laatste tijd, ben vanplan om te gaan tennissen en ik maak graag foto's vooral van de natuur.
Familie: ik heb een pappie en een mammie:D, een broertje van 18-09-1998 en en en een hele lieve hond. Hij heet bojd met heel veel bijnamen en is van 12-03-2005:D.
Volgens mij was dit het wel z'n beetje. Meer weten? Kijk dan de volgende keer weer naar... Nee grapje;). Heb je nog vraagies dan kun je me vinden op twitter onder de naam: birte193
Oja, ik praat in m'n eigen taaltje, ook wel a la taal a la birte genoemd. Dus als je rare woorden ziet is dat normaal;)

Xxx Birte!

1 opmerking:

  1. WTF JOU HOND IS TE GELIJK MET MIJN OPA + OMA HOND GEBOREN :O. volg je ook mijn blog ff : ) ?


    love you!

    BeantwoordenVerwijderen