dinsdag 27 november 2012

Piercings en tattoo's

Good night everyone!

Morgen een lekker dagje vrij van school dus even wat tijd voor mijzelf (heerlijk).
Na een lange school dag keek ik zo als gewoonlijk op mijn standaard site's
en ik kwam erachter dat de style van Demi Lovato eigenlijk best gaaf is.
In een advertentie op een ander blog zag ik dat Demi een nieuwe tattoo had laten zetten (zie hieronder)




Zelf zou ik niet voor zo'n grote tattoo gaan maar voor de rest vind ik hem erg mooi en dat het goed bij haar staat.
Naast al haar tatoeages was mij ook een piercing opgevallen die ik nog nooit eerder bij haar had gezien. Demi heeft een neuspiercing. Ook dit vind ik haar mooi staan.


Misschien als ik 18 ben zou ik een kleine tatoeage op mijn enkel of de onderkant van mijn pols willen met een mooie betekenis, maar hier ben ik nog niet zeker van dus ik ga het ook niet doen want je weet maar nooit hoe je er over 10 jaar overdenkt ;p.
Voor de rest heb ik 3 gaatjes in elk oor geschoten. Best vlot achter elkaar eigenlijk.
Mijn aller eerste gaatjes heb ik toen ik klein was (6 of 7 jaar ofzo) laten schieten voor mijn zwemdiploma wat ik me nog kan herinneren, haha.
De 2e gaatjes heb ik afgelopen jaar in mei rond mijn examentijd laten schieten. En mijn 3e gaatjes aan het eind van deze zomer.

Nu zit ik er nog over na te denken om een piercing in mijn kraakbeen te zetten maar ik denk het niet want meestal heb ik mijn haar over mijn oren hangen en ik vind piercing toch best duur.

Best een lul verhaal dit maar ik moet toch iets als je niks te doen heb op je dinsdagavond. haha nee grapje hoor. Nou eigenlijk niet want dit is gewoon pure verveling;p

Tot snel!

xoxo Birte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten