maandag 26 november 2012

Een nieuw begin van het oude

Hoi allemaal!

Na lang niet meer geblogt te hebben leek het me leuk om weer te beginnen!
In die tijd is er super veel gebeurt en zoals ik al eerder had geschreven: HEB IK M'N EIGEN LAPTOP!!
Yess, wat ben ik hier blij mee.

Na geswitcht te zijn van opleiding ben ik helaas nog steeds niet zeker van mijn keuze. Dus ik zit een beetje in een lastig periode.
Daarom wil ik mijn blog een beetje gebruiken voor afleiding en natuurlijk leuke dingentjes op te zetten zoals bijvoorbeeld mijn opsessie met:

* Disney (Love the magic)
* Victoria's Secret
* Amerika!
* Love Story's (een hopeloze romanticus)

En mijn blog is hard nodig aan een makeover dus daar ga ik eerst een beetje aan werken tussen mijn lange schooldagen en hobby's in.

xoxo Birte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten